Avatar billede taamas Nybegynder
21. januar 2006 - 17:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Acer Travelmate 4020

Hey, Jeg kan simpelthent ikke få mit bluetooth på min bærbar til at virke.. .Ville høre om der var noget man skulle instalerer for at få det til at virke...eller noget :D Selv om jeg har tændt mit bluetooth på min tlf. kan min pc ikke finde dens bluetooth enhed? Hva skal jeg gøre for at få det til at virke ?

Vh
Taamas
Avatar billede sababsuperstar Nybegynder
01. februar 2006 - 01:56 #1
Har du installeret ny windows på den måske?

Hvis ikke så kig efter en bluetooth tast på dit tastatur, hold Fn tasten nede samtidig med du trykker på den tast så skulle det meget gerne aktiveres...
Avatar billede taamas Nybegynder
02. februar 2006 - 16:16 #2
JEg har ikkke installeret nyt windows, men måske ham jeg købte den af har gjort det :)
min bluetooth "knap" sidder på siden af min bærbar. når jeg trykker på den siger den bare at der ikke er noget... ?
Avatar billede sababsuperstar Nybegynder
02. februar 2006 - 17:49 #3
Skriver den "no device"?
Avatar billede taamas Nybegynder
04. februar 2006 - 20:16 #4
jeps lige præcis ?
Avatar billede taamas Nybegynder
06. februar 2006 - 16:24 #5
hva skal det betyde ? :D
Avatar billede taamas Nybegynder
05. maj 2006 - 15:09 #6
det lader ikke til der sker mere her :)