Avatar billede sponsorship Nybegynder
21. januar 2006 - 17:39 Der er 19 kommentarer

Vi vil gerne købe et "Slogan"

Vi er ved at være klar til at åbne vores nye site hvor vi kommer til at tilbyde tilbage køb af BRUGT IT/EDB Udstyr og vil derfor gerne høre om du/i har et godt slogan til sådanne en site/service ifb. med markedføringen?

F.eks. Hvor mange penge vil du have for dit BRUGTE IT UDSTYR ???
eller Byt-til-Nyt ....

Nej, de holder ikke vi vil meget gerne have dit og vil takke den der sender os det bedste slogan med 3 flasker god rødvin

På forhånd mange ta
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
21. januar 2006 - 18:26 #1
Brugt IT udstyr, det kan vi bruge....

Brugt IT, det er lige os...

Nyt? nej tak. Brugt.

Brugt IT udstyr, bare billigere....

Brugt IT, fordi det er biligere....
Avatar billede cdull Nybegynder
21. januar 2006 - 19:04 #2
Brugt for dig, nyt for andre.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
21. januar 2006 - 20:26 #3
Used it - sell IT!

Why use IT ... again?

EDB - Er Det Brugt? … så sælg det!
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
21. januar 2006 - 22:08 #4
Nyt er yt, men brugt er godt
Hvorfor betale mere, når du kan nøjes med brugt og godt.
Avatar billede andre_h Nybegynder
22. januar 2006 - 00:36 #5
f*uck nogle dårlige slogans! -________-
Avatar billede cdull Nybegynder
22. januar 2006 - 01:16 #6
Og sikke dog en relevant kommentar.
Min far har altid lært mig at jeg ikke skal svine noget til hvis jeg ikke har en bedre løsning selv.
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
22. januar 2006 - 08:45 #7
andre kravl ned under din sten igen og bliv der eller kome selv med noget, men du læser vil stadig tin tin og ved ikke bedre.
Avatar billede areon Nybegynder
22. januar 2006 - 14:35 #8
Hvad er dine behov?
Hvad er dit budget?
Nyt eller brugt?
Vi har hvad du mangler..

Service er i top,
Vi samler og konfigurere, det der svare til dine behov..

Hvorfor købe 6000Mhz når du skal bruge 1000.
Hvorfor købe stort når du skal bruge noget der virker.
Hvorfor købe stort når du skal bruge noget småt.

Lad os sælge dig hvad du behøver, ikke hvad vi kan tjene mest på!

Lad os sælge dig hvad du behøver, ikke hvad teknologien tilbyder!

Vi har hvad du skal bruge, brugt eller nyt, vi skrædersyer en løsning til dig.

Køb hos os, og garantien følger med. Nyt eller brugt vi står indenfor vores produkter.

Det var da lige hvad jeg kunne komme på.. har mere i ærmet hvis i ønsker.
Avatar billede areon Nybegynder
22. januar 2006 - 14:37 #9
Specialister indenfor Computere til dine behov.
Avatar billede sponsorship Nybegynder
23. januar 2006 - 07:45 #10
Mange tak for hjælpen. Kanon. Nu hvor jeg har valgt jer alle 3 som vindere og i hver har fået 20 points har jeg jo et lille problem med vinen :-)) for vil i have én flaske hver eller vil i hellere skrive ét slogan mere hver og den der skriver det bedste vinder alle 3 flasker? I bestemmer. Såfremt i (eller en af jeg) vælger at skrive et slogan mere skal slogan´et denne gang være et som har somme betydning som : "Build-To-Order" som man taler om mht. f.eks. en PC eller Notebook :-))
Glæder mig til at høre hvad i kommer med. Held & Lykke
Avatar billede andre_h Nybegynder
23. januar 2006 - 12:39 #11
Piv piv johnny
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
23. januar 2006 - 12:55 #12
Andre man skal blot ikke skrive noget uden selv at have kommet med input, da vi trods alt skal hjælpe og ikke pisse folk af.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
23. januar 2006 - 15:53 #13
Tjaa, jer er mest til at få den ene flaske vin og så kan I jo udskrive en ny konkurrence. På den måde vil I sikkert også kunne tilstrække flere deltagere.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
23. januar 2006 - 17:25 #14
Stemmer for den ene flaske....
Avatar billede sponsorship Nybegynder
24. januar 2006 - 21:43 #15
Det er bare en aftale. Hvis i sender mig jeres adresse sammen med jeres slogan så sender jeg en god flaske vin til jer. Send venligst ovenstående til mss@elibitum.dk på forhånd mange tak.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
06. december 2006 - 14:53 #16
Lukkes ??
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
06. december 2006 - 16:25 #17
christianbo:

Fik du nogen sinde din flaske? - Jeg gjorde ikke ...
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
06. december 2006 - 19:38 #18
Nej, Man kan sgu ikke stole på nogen....
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
06. december 2006 - 20:12 #19
Nej det er pinligt, men så er der da en shop, man kan vælge fra og huske at sige det til venner og kollegaer ...