Avatar billede hacked Nybegynder
21. januar 2006 - 16:56 Der er 1 løsning

Dell Inspiron 9300 - Windows Menu brændt fast i skærm

Hejsa.

Jeg opdagede igår aftes, da jeg gjorde min windows startbar mindre, at startbaren nærmest havde brændt sig fast i skærmen (17" UltraSharp™ Wide Screen UXGA (1920 x 1200) TFT med TrueLife™). Der var kort sagt et omrids af windows menuen der hvor den havde været.
Andre der har erfaring med dette problem?
Garantien gælder stadig da jeg købte den i december 2005 - Skal jeg kontakte Dell med henblik på at få den fikset? Har kun 1 års Collect and Return service på den. Kommer det til at koste mig noget? Har hørt noget om at Dell tager 900kr for at modtage den.
Avatar billede hacked Nybegynder
22. januar 2006 - 23:13 #1
lukker