Avatar billede Slettet bruger
27. april 2001 - 11:10 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

excel til word

Et excel regenark modtaget som fil via mail, kan man åbne det i word??
Hvis ja hvordan?
27. april 2001 - 11:14 #1
Ja, det kan du godt - om det er smart eller flot er noget helt andet.
Vælg Filer/Åben
I feltet filtyper - Vælg \"Alle *.*\"
Åben din Excel fil og følg vejledningen.
Avatar billede halfblind Nybegynder
27. april 2001 - 11:15 #2
Filer-Åbn og under filtype vælger du Microsof Excel Fil
Avatar billede mosha Nybegynder
27. april 2001 - 11:16 #3
Øv endelig var det noget jeg kunne svare på og så nåede jeg det ikke ;-)

Det kan være at du skal installere en ekstra ting til din office-pakke, når du åbner excel-filen.
27. april 2001 - 11:24 #4
:-) Prøv alligevel så du får dig øvet ;-)
Avatar billede mosha Nybegynder
27. april 2001 - 11:25 #5
Hæ >:) Det trænger jeg vist også til!
Avatar billede sorensfar Nybegynder
27. april 2001 - 11:38 #6
mosha>>
Nu kan du jo ikke regne med nogensinde at komme først i denne kategori. Både flemmingdahl og janvoigt har monteret alarm på deres PC. Så når der er spørgsmål her så ringer og blinker det hjemme hos dem, om det så er midt om natten *GGGGG*
27. april 2001 - 11:39 #7
sorensfar>>
næsten rigtigt - den blinker allerede nå en bruger nærmer sig regnarks gruppen :-)
Avatar billede mosha Nybegynder
27. april 2001 - 11:40 #8
Jeg havde det nok på fornemmelsen ;-)
Til gengæld er det jo dejligt de er der når man slev har brug for hjælp!

Over and out
27. april 2001 - 11:41 #9
Takker :-)
Vi bliver heldig værdsat nu og da :-)
Avatar billede janvogt Praktikant
27. april 2001 - 12:15 #10
Ja, det er fint at ens hjælp bliver værdsat, men det kan nu være lidt irriterende at skulle op midt om natten! (Heldigvis sover konen, som regel)
Men hvad - alt for Excel-folket! :-))
27. april 2001 - 12:41 #11
Ellers er det vel heller ikke så skidt men en frisk kone om natten.... eller hva\'

Avatar billede janvogt Praktikant
27. april 2001 - 12:57 #12
Har du nogensinde prøvet at vække din midt om natten !!?
Det kan bestemt ikke anbefales!

I Excel-terminologi vil det se nogenlunde sådan ud:
=HVIS(VÆKNING;\"$#¤%&%&/$£@¤\";\"zzzzzzzz\")

... og hvis du så ovenikøbet bare skrider ind foran puteren: UHA, så farlige og kraftfulde formler findes slet ikke i Excel!
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2001 - 13:00 #13
Hej Flemming
jeg går ud fra at du menerjeg skal åbne word
Vælg Filer/Åben
I feltet filtyper - Vælg \"Alle *.*\"

Når jeg gør det og så skal vælge min excel fil på skrivebordet, så er den der ikke??
Men den er der, hvis jeg vælger excel i filtyper???
Avatar billede halfblind Nybegynder
27. april 2001 - 13:02 #14
ckt....kig lidt længere oppe, jeg skrev også til dig at det er MS excel filtype du skulle vælge....hvis du vælger alle, får du bare alle Word filer
27. april 2001 - 13:03 #15
Det var pussigt :-) så vælger du blot exce i filtyper - det er underordnet for resultatet er det samme.
27. april 2001 - 13:04 #16
Hos mig virker det både med Excel filtyper og med \"Alle filer (*.*)\" filtyper - hmmm
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2001 - 13:05 #17
Sorry Flemming. Jeg havde overset at filen selvfølgelig havde mistet excel symbolet. Det virker hip hurra....
27. april 2001 - 13:07 #18
:-)
27. april 2001 - 13:08 #19
=HVIS(Resultat=\"SUCCESS\";\":-)\";\":-(\")