Avatar billede pizzaria Nybegynder
20. januar 2006 - 10:16 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hijack Log!

Hey Folks!
Vil nogen kigge denne log igennem?

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\PavProt.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\PavFnSvr.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\Pavkre.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\pavsrv51.exe
c:\programmer\gigasoft denmark\pc finder net\pcfservice.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\AVENGINE.EXE
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\prevsrv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\PsImSvc.exe
C:\WINDOWS\system32\slserv.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\apvxdwin.exe
C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\WebProxy.exe
C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe
C:\PROGRA~1\MOZILL~1\FIREFOX.EXE
C:\Documents and Settings\ncom\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.n.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://windowsupdate.microsoft.com/
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [PC Finder] C:\Programmer\Gigasoft Denmark\PC Finder NET\PcfsProx.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Skype] "C:\Programmer\Skype\Phone\Skype.exe" /nosplash /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Adobe Gamma Loader.exe.lnk = ?
O16 - DPF: {029FDBA6-3547-11D7-AA4C-0050BF051A00} (Rawflow ICD Client) - http://downol.dr.dk/download/netradio/Rawflow.cab
O16 - DPF: {17492023-C23A-453E-A040-C7C580BBF700} (Windows Genuine Advantage Validation Tool) - http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=39204
O16 - DPF: {4F1E5B1A-2A80-42CA-8532-2D05CB959537} (MSN Photo Upload Tool) - http://groups.msn.com/controls/PhotoUC/MsnPUpld.cab
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - "C:\PROGRA~1\MSNMES~1\msgrapp.dll" (file missing)
O20 - Winlogon Notify: igfxcui - C:\WINDOWS\SYSTEM32\igfxsrvc.dll
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: NetOp Helper ver. 7.65 (2004342) (NetOp Host for NT Service) - Danware Data A/S - C:\Programmer\Danware Data\NetOp Remote Control\HOST\NHOSTSVC.EXE
O23 - Service: Panda Function Service (PAVFNSVR) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\PavFnSvr.exe
O23 - Service: Panda Pavkre (Pavkre) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\Pavkre.exe
O23 - Service: Panda PavProt (PavProt) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\PavProt.exe
O23 - Service: Panda Process Protection Service (PavPrSrv) - Panda Software - C:\Programmer\Fælles filer\Panda Software\PavShld\pavprsrv.exe
O23 - Service: Panda anti-virus service (PAVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\pavsrv51.exe
O23 - Service: PCFService2 (PCFService) -  - c:\programmer\gigasoft denmark\pc finder net\pcfservice.exe
O23 - Service: Panda Preventium+ Service (PREVSRV) - Panda Software - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\prevsrv.exe
O23 - Service: Panda IManager Service (PSIMSVC) - Panda Software Internacional - C:\Programmer\Panda Software\Panda Titanium Antivirus 2005\PsImSvc.exe
O23 - Service: SmartLinkService (SLService) -  - C:\WINDOWS\SYSTEM32\slserv.exe

- Tusind tak!
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2006 - 10:17 #1
ser på det
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2006 - 10:17 #2
hmm har du problemer??
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2006 - 10:18 #3
c:\programmer\gigasoft denmark

er det eneste jeg ikke kender, men ser ikke ud til at være snavs.

resten af loggen er fin
Avatar billede pizzaria Nybegynder
20. januar 2006 - 10:18 #4
Computeren er faktisk bare enormt sløv.. Så jeg tænkte at der kunne ha' sneget sig noget "guf" ind..!
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2006 - 10:19 #5
Gå herefter i Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Diskoprydning og slet temp-filer, temporary internet files og papirkurv.
Avatar billede pizzaria Nybegynder
20. januar 2006 - 10:20 #6
Gigasoft er til at spore computeren hvis den skulle blive stjålet..  :)
Avatar billede pizzaria Nybegynder
20. januar 2006 - 10:21 #7
Desuden crasher IE hver eneste gang det bliver aktiveret..
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2006 - 10:22 #8
fiks problemet ved at downloade denne fil herfra
http://packetstormsecurity.org/Win/IEreg.zip
eller
http://www.fbeej.dk/Programmer/iereg.zip
Udpak den og kør den udpakkede fil. Genstart og se om det har hjulpet.
Avatar billede screem_brille Novice
20. januar 2006 - 10:24 #9
pizzaria Gigasoft er direkte værdiløst, hvis man formaterer harddsisken så kører det program ikke mere og derved fortæller det intet, så det er en meeget stor falsk tryghed.
Avatar billede screem_brille Novice
20. januar 2006 - 10:24 #10
kørt en disk defragmentering for nyligt ?
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2006 - 10:26 #11
Kommentar: screem_brille

sad og tænkte det samme hehe:)
Avatar billede screem_brille Novice
20. januar 2006 - 10:28 #12
kalp hehe
Avatar billede pizzaria Nybegynder
20. januar 2006 - 10:46 #13
Defragmentering tager evigheder! :P

IEreg tricket virkede dog heller ikke..
Avatar billede pizzaria Nybegynder
20. januar 2006 - 10:49 #14
Oh well..! Point skal der jo til..!
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2006 - 10:50 #15
Der  er flere forslag til at fikse IE her
http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55
Avatar billede pizzaria Nybegynder
20. januar 2006 - 10:55 #16
Jooh.. Men det er mere end bare IE den er gal med..! Hele systemet er bare generelt langsomt..! - Det mærkelige er at det kom fra den ene dag til den anden..!
Avatar billede kalp Novice
20. januar 2006 - 10:58 #17
skulle du have installeret noget nyt i mellemtiden?

Der skulle ikke være problemer med Panda Antivirus, men prøv at hive dit netstik ud og deaktiver Panda Antivirus.. se om din pc arbejder hurtigere nu.

Husk at aktivere Panda Antivirus før du sætter netstikket i igen.
Avatar billede screem_brille Novice
20. januar 2006 - 10:58 #18
kan være mange andre ting, men siden du har lukket spørgsmålet må problemet jo være løst ;)