Avatar billede kasper1975 Nybegynder
20. januar 2006 - 00:35 Der er 9 kommentarer

Gæstebog på hjemme side

Jeg bestyrer en hjemme side, for en lille lokal fodbold klup.
Vi vil gerne ha en gæstebog på siden.
Har kigget lidt på nettet.
Men de løsninger jeg er faldet over, koster enden penge eller er fyldt med reklamer.
Nogen der har et godt link.?
Eller endnu bedre.
Hvordan man laver en selv.
Findes der evt. et godt program..
Avatar billede inctor Nybegynder
20. januar 2006 - 00:36 #1
har nogen stykker , hvor simpel skal den være ? hvorn skal den se ud ?
Avatar billede inctor Nybegynder
20. januar 2006 - 00:38 #2
Der findes nok programmer, men du skal over i enten php eller asp .. helt an på hvad du helst vil, jeg kan hjælpe dig med php gæstebog .. men luk det her spm, og opret et nyt i enten php eller asp kategorien .. men vælger du php så kan jeg jo hjælpe .. :D
Avatar billede kasper1975 Nybegynder
20. januar 2006 - 00:40 #3
Ville jo gerne kunne rette i den osv…. Tilpasse den min side…
Men ellers ikke de store krav.
Avatar billede inctor Nybegynder
20. januar 2006 - 00:41 #4
Hmm .. kan lige ligge den op så kan du se den .. :P
Avatar billede kasper1975 Nybegynder
20. januar 2006 - 00:42 #5
Har hotel hos http://www.web10.dk/ og med et windows system. Så det skal vel være i asp ???
Avatar billede inctor Nybegynder
20. januar 2006 - 00:44 #6
Jaa Rigtigt .. Windows'en der understøtter ikke php .. Når men beklager .. kan ikke hjælpe dig så ..
Avatar billede kasper1975 Nybegynder
20. januar 2006 - 00:45 #7
okay, .. lukker spg og prøver i asp kategorien.. tak...
Avatar billede inctor Nybegynder
20. januar 2006 - 00:46 #8
det okeh .. :D
Avatar billede kasper1975 Nybegynder
20. januar 2006 - 00:51 #9
ok.