Avatar billede scapuliz Nybegynder
19. januar 2006 - 21:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvilke session'er er startet ?

Er den en måde jeg kan se hvilke session's der er startet på serveren så jeg f.eks kan lave sådan at jeg kan se hvilke brugere der er logget ind ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. januar 2006 - 21:20 #1
Det er muligt du kan lave et script som kan læse alle session direkte i session path diret.
Men du skal nok lave en online stats.
Prøv at søg eksperten efter løsninger, det har været oppe mange gange før!
Jeg har selv med succes brugt denne: http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=148
Du skal dog huske på at man ikke kan se om en bruger er ONLINE!
Er man online fordi man kigger på siden?
Avatar billede scapuliz Nybegynder
19. januar 2006 - 21:23 #2
nej. Næmere se de brugere der er logget ind.
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. januar 2006 - 21:25 #3
Det skal du lave som i det link jeg har sendt ovenover!
Avatar billede scapuliz Nybegynder
04. november 2006 - 13:59 #4
svar