Avatar billede beyer Nybegynder
19. januar 2006 - 09:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Runtime Error

Hej

Om dette spørgsmål er placeret korrekt, er jeg ikke helt sikker på, men jeg håber I kan hjælpe...

Hvis du klikker på nedenstående link, vælger en tilfældig bolig og denæst klikker på "Hent salgsopstilling", så giver systemet en runtime error. I hvert fald i min browser (MSIE 6.0 SP2). Prøv her:

http://www.diba.dk/dibaboligerhverv/leje/

Dette problem er "pludselig" opstået for måske 3-4 uger siden - det har tidligere fungeret upåklageligt. Det underlige er, at man stadig kan få dette link "Hent salgsopstilling" til at virke, hvis ikke man går den lange vej, men starter direkte op på en konkret bolig uden framesettet omkring:

http://boligkoeb.dibabolig.dk/ErhvervSagframeEbL.aspx?AutoID=12319&tp=ebl

Boligerne bliver hostet hos C&B Boligsystemet, så de burde jo kunne løse problemet. Det kan de bare ikke finde ud af.

Er der en af jer, som har en idé om, hvad der skal gøres?

På forhånd tusinde tak fra

René
Avatar billede wilweb Nybegynder
19. januar 2006 - 09:54 #1
Den kommer ikke i firefox 1.0.7
Avatar billede wilweb Nybegynder
19. januar 2006 - 10:03 #2
det ser da ud som om at den ikke kan finde siden: salgsopstillingvalgtype.aspx
Avatar billede softspot Forsker
19. januar 2006 - 10:08 #3
Ikke nødvendigvis. Det kan være hvad som helst, så du er nok nød til lige at nedsætte sikkerheden på siden for en stund og sætte customErrors mode="Off" i web.config, så du kan se hvilken fejl der opstår og hvor...
Avatar billede fennec Nybegynder
19. januar 2006 - 10:23 #4
Hvor lang ind skal man inde fejlen opstår?? For jeg har prøvet begge link, og gå ind i "Hent salgsopstilling" og jeg oplever ingen fejl...

Har afprøvet i IE 6.0, FF 1.0.7 og Opera 8.51
Avatar billede softspot Forsker
19. januar 2006 - 10:29 #5
Jeg får den i IE 6.0, men ikke i FF 1.0...
Avatar billede beyer Nybegynder
19. januar 2006 - 10:48 #6
Til softspot: Når du skriver, at jeg skal nedsætte sikkerheden og customErrors mode="Off" i web.config, er det så noget, der skal gøres på serveren?
Avatar billede softspot Forsker
19. januar 2006 - 11:16 #7
Ja
Avatar billede beyer Nybegynder
24. juli 2006 - 11:45 #8
Hmmm... Jeg fik aldrig dette problem løst selv, men C & B klarede ærterne.