Avatar billede bimmer Nybegynder
09. november 1999 - 17:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skjule cursor

Jeg kan sagtens skifte cursoren i et bestemt område, ved bare at bruge "cursor: move" eller lignende.
Men hvad gør jeg hvis jeg helt vil af med cursoren når musen passerer et bestemt område ?
Avatar billede jumper Nybegynder
09. november 1999 - 18:12 #1
Så bliver du nødt til at programmere en ActiveX kontrol der gør det for dig, signere den med f.eks. Verisign (Så folk stoler på at den ikke smadrer deres maskine, selvom verificering koster penge) og håbe på at dine besøgende ikke har slået ActiveX fra.

/Thor
Avatar billede dar Nybegynder
16. februar 2000 - 20:54 #2
øhhh...jeg er ikke så voldsomt inde i det der ActiveX-show... Hvad dylen er Verisign, og hvorfor?