Avatar billede morsma Nybegynder
17. januar 2006 - 12:41 Der er 4 kommentarer

illustrationer af biler varevogne.

Hvor finder jeg illustrationer af biler, varevogne og fly mv.
Illustrationerne skal bare være simple stregtegninger af emnet set fra alle sider. De skal bruges til design og placering af logo...
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2006 - 12:55 #1
Hvis det fx. er et bestemt trykkeri det skal udvikles til er der mange der ligger inde med sådanne skabeloner. Så det er muligt at ringe til vesterkopi eller hvem der nu laver sådan noet og sige man er igang med at udarbejde noget tryk og man nok vil bruge dem til det, så om de ligger inde med skabeloner og kan sende dem.

Hvis det er en bestemt model af bil eller lign. fx. BMW mini, så ligger BMW inde med tegninger der kan bruges til formålet.
Avatar billede morsma Nybegynder
17. januar 2006 - 13:06 #2
Denne løsning ser jeg som sidste udvej, men tak for tippet.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2006 - 13:34 #3
måske kan denne bruges

http://www.stepshop.dk/alice/design/design.htm

ellers søg på bilreklame på google så får du nogen hit
Avatar billede morsma Nybegynder
17. januar 2006 - 13:43 #4
kanon, lige hvad jeg har brug for...