Avatar billede vuptidk Nybegynder
16. januar 2006 - 13:23 Der er 8 kommentarer

Upps, købt dvd+ i stedet for dvd-

Hej.
Jeg har skidt lidt i nællerne, for jeg har fået købt dvd+ i stedet for dvd-.

Kan jeg bruge dvd+ til at brænde backup af f.eks én film på dem og afspille dem som almindelige dvd- ?
Avatar billede screem_brille Novice
16. januar 2006 - 13:27 #1
nej, det er desværre lærepenge :/
Avatar billede vuptidk Nybegynder
16. januar 2006 - 13:31 #2
Surt
Avatar billede screem_brille Novice
16. januar 2006 - 13:33 #3
husk og luk spørgsmålet ;)
Avatar billede fuglen1 Novice
18. januar 2006 - 10:47 #4
dvr+ er faktisk det samme som dvr-
der kan brænders det samme på begge formater
og idag er ingen forskel næstan alle dvdbrændere og dvddrev læser/skriver bække formater
Avatar billede screem_brille Novice
18. januar 2006 - 11:23 #5
hvad er det for noget direkte sludder ? der er da ihvertfald forskel på DVD */- det svarer til du siger diesek og raps olie også er det samme.
Avatar billede screem_brille Novice
18. januar 2006 - 11:26 #6
Avatar billede fuglen1 Novice
19. januar 2006 - 10:32 #7
Det jeg mener er at der ikke er nogen forskel rens almindeligt
for der kan på edbpriser kun fundes en brænder som kun brænder på dvd+
resten jeg kan finde tager begge formater

Kan alt det andet udstyr læse/skrive på dvd+
Men der er en forskel rent teknisk
Avatar billede screem_brille Novice
19. januar 2006 - 10:35 #8
det har en betydning hvis folk vil brænde DVD film, der er flere stationære afspillere som vil aflæse en DVD - fremfor en DVD + skive.