Avatar billede hanne22 Nybegynder
16. januar 2006 - 11:50 Der er 4 kommentarer

Hackingkursus til mig

Jeg vil gerne lære at hacke! Nationalbankens firewall på deres hjemmeside er en sørgelig undskyldning for et sikkerhedssystem, og med lidt hacking-færdigheder vil jeg kunne taste mig igennem deres barrikader på få minutter! Den side er et stort sikkerhedshul! Jeg kan få adgang til hele Danmarks statsøkonomi hvis infiltreringen lykkes for mig!
Er der nogen der kan give mig et lynkursus så jeg kan hacke Nationalbanken.dk og snuppe hele herligheden?
Avatar billede phliplip Nybegynder
16. januar 2006 - 12:01 #1
Jeg kan ikke hjælpe dig, men vil ha' 50% af alt hvad du får hacket ud af FORT NOT !-)

Du kan ringe til mig 11286443
Avatar billede phliplip Nybegynder
16. januar 2006 - 12:02 #2
Jeg har en gammel CD fra bladet PrivatPC (PrivatComputer) hvorpå der ligger en kopi af BackOrrifice.. du kan købe den af mig for en mulliard!
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. januar 2006 - 12:17 #3
Nu er nationalbankens web server fysisk afskåret fra resten af deres net, hvorfor du ikke får meget ud af at hacke den. Kunne jeg foreslå et helt almindeligt netværks kurdud før vi begynder på hackingen
Avatar billede phliplip Nybegynder
17. januar 2006 - 10:38 #4
svar