Avatar billede crabber Nybegynder
16. januar 2006 - 11:26 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Bundkort dele?

Jeg er på udkig efter en shob hvor mankan hæbe dele til mit bundkort. Den montering som sidder rund om cpuen og som skal holde køleren på plads er knækket. Derfor skal jeg bruge en ny.

Nogen som kender et sked hvor jeg kan føbe sådan en?

Casper
Avatar billede huset Praktikant
16. januar 2006 - 11:29 #1
Kunne du ikke lige løbe sefejl inden du poster!
Avatar billede huset Praktikant
16. januar 2006 - 11:30 #2
sefejl kan du ikke tyde vel :D
Avatar billede screem_brille Novice
16. januar 2006 - 11:32 #3
til hviken type cpu skal du bruge en holder ?
Avatar billede hanne22 Nybegynder
16. januar 2006 - 11:35 #4
Jeg kender ikke nogen skede hvor du kan føbe sådan en. Hvad med at skrive spg på dansk så man kan forstå hvad du fabler om?
Avatar billede msknives Nybegynder
16. januar 2006 - 11:38 #5
Kender ikke lige en specifikshop der klarer det, men enten er du nødt til at købe andet bundkort alternativt brugt gennem fx qxl.dk eller se om der er demokort fx. hos shg.dk eller zitech.dk  - Men der er også den mulighed at du kigger efter en anden køler som ikke kræverbrug af sokkelrammen omkring cpu'en, der findes fx. Zalman m.fl. der skal sættes fast på bundkortet uden sokkelrammen, det var en mulighed. Men hvilket bunkort/sokkel har du? - Og CPU ?
Avatar billede screem_brille Novice
16. januar 2006 - 11:39 #6
har i forestillet jer at ikke alle er lige gode til at læse og skrive, samt folk kan være ordblinde ?
Avatar billede hanne22 Nybegynder
16. januar 2006 - 11:43 #7
Det der ligner ikke ordblindhed hvis du spørger mig. Han skriver hæbe i stedet for købe! Det ligner sjusk af højeste grad. Man kan da lige sørge for at ens spørgsmål i det mindste er nogenlunde korrekt så man ikke skal sidde og gætte sig til ordene. Havde spørgsmålet været længere, havde man da opgivet inden man havde læst færdigt!
Avatar billede huset Praktikant
16. januar 2006 - 11:44 #8
Kommentar: hanne22

Enig!
Avatar billede huset Praktikant
16. januar 2006 - 11:45 #9
Avatar billede screem_brille Novice
16. januar 2006 - 12:04 #10
hanne22 om det er ordblinhed eller ej er sagen lige meget, hvis du ikke forstår hvad der spørges om, så spørg pænt eller unlad at komme med en nedladende kommentar (der er ingen der vinder på at skrive på samme måde som spørger og slet ikke dig, hvis nu det forholder sig sådan at spørger faktisk har meget svært ved at stave)
Avatar billede huset Praktikant
16. januar 2006 - 12:09 #11
SB> tjek hans andre tråde..ingen problemer der. Det gør da tråden langt nemmere at overskue hvis man kan tyde hvad der står.
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. januar 2006 - 12:09 #12
Desværre crabber, så kan den dims ikke købes seperat. Du kan være heldig, at en forhandler ligger inde med ubruglige bundkort, som den kan kanibaliseres fra. Det kunne også være, at du har en bekendt, som har gamle bundkort liggende, hvor den kunne tages fra.
Avatar billede huset Praktikant
16. januar 2006 - 12:14 #13
Enig med dragonknight. Det kan ikke være svært at opdrive på et defekt bundkort
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. januar 2006 - 12:15 #14
Jeg har selv 8 - 10 bundkort liggende til blandt andet dette formål.
Avatar billede screem_brille Novice
16. januar 2006 - 12:30 #15
dragonknight, der er nu flere forhandlere der sælger dem løst (til nogle typer bundkort)
Avatar billede dragonknight Juniormester
16. januar 2006 - 12:31 #16
Det ville jeg da også gøre, hvis jeg var forhandler, og havde ubrugelige bundkort liggende.
Avatar billede bredker Nybegynder
16. januar 2006 - 13:55 #17
led efter det her eller ring til dem
ved at de har dem i løs vægt
http://www.elfa.se/se/index1.html
Avatar billede bredker Nybegynder
16. januar 2006 - 13:59 #18
ved at klikke på det danske flag i toppen , får du siden på dansk , samt kan finde den danske afdeling i brønby