Avatar billede jbjerre Nybegynder
16. januar 2006 - 11:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Flash 8 på asp side

Hej Alle.

Jeg har oprettet min første flash fil test.swf
Nu vil jeg lægge den ind på en asp side.
Siden er med vbscript.

Hvordan gøres dette

Hilsen JBjerre
Avatar billede keysersoze Guru
16. januar 2006 - 11:50 #1
på samme måde som på en html-side?
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2006 - 16:28 #2
lukketid?
Avatar billede jbjerre Nybegynder
06. februar 2006 - 21:52 #3
Beklager at jeg ikke har fået lukket spørgsmålet.
Min løsning blev som nedestående

Hilsen JBjerre

<%@ language=VBScript%>
<HTML>
<HEAD></HEAD>
<BODY>
<p>&nbsp;</p>
<TABLE width="750" border=0 cellSpacing=0 align="center" id=TABLE1 style="FONT-SIZE: 14px" height="300" bgcolor="#ffffff">
<TR>
    <TD bgcolor="#ffffff" width="750">
      <p style="MARGIN-TOP: 0px; MARGIN-BOTTOM: 0px" align=center>
<!--url's used in the movie-->
<!--text used in the movie-->
<!-- saved from url=(0013)about:internet -->
<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0" width="400" height="400" id="Test" align="middle" VIEWASTEXT>
<param name="allowScriptAccess" value="sameDomain" />
<param name="movie" value="Flash/Test.swf" /><param name="quality" value="high" /><param name="bgcolor" value="#ffffff" /><embed src="Flash/Test.swf" quality="high" bgcolor="#ffffff" width="400" height="400" name="Test" align="middle" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
</object>
    &nbsp;</p>
    </TD>
</TR>
</TABLE>
</BODY>
</HTML>
Avatar billede keysersoze Guru
06. februar 2006 - 22:12 #4
altså præcis det samme som jeg foreslog eller?
Avatar billede jbjerre Nybegynder
06. februar 2006 - 23:35 #5
Jeg kunne ikke med baggrund i dit svar finde løsningen, fandt det gennem andre brugergrupper.
Avatar billede keysersoze Guru
07. februar 2006 - 10:00 #6
men du havde rig mulighed for at spørge dybere ind til min forklaring eller komme med ydeligere spm i denne forbindelse - hvorfor så begynde på dette hvis du alligevel ikke gider benytte dig af hjælpen og i stedet gå ud i andre brugergrupper?