Avatar billede klinemann Nybegynder
16. januar 2006 - 08:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

forum i asp

hej, jeg skal bruge et forum som ligner dette www.markmadsen.dk/amstaff/forum/forum/forum_oversigt.asp på en prik. MEN. det hele skal ligge i en fil og pakkes ned i querystrings.
Avatar billede klinemann Nybegynder
16. januar 2006 - 08:56 #1
hvad skal i have for det? - jeg har forum'et liggende i .asp
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. januar 2006 - 09:18 #2
kik på

http://forum.snitz.com der er et fuld funktionelt, gratis ASP baseret forum
http://www.fullxml.com der er en fuld funktionel, gratis portal med forum
Avatar billede klinemann Nybegynder
16. januar 2006 - 19:30 #3
jeg bad ikke om alternativer... vil meget gerne have kodet scriptet om...
Avatar billede steines Nybegynder
17. januar 2006 - 14:31 #4
Jeg kunne godt være interesseret, men mangler nogle oplysninger.

Add mig på msn: dr_derude [snabel-a] hotmail.com
Avatar billede saudoo Nybegynder
01. februar 2006 - 17:17 #5
Har du stadig brug for at få det lavet?
Avatar billede klinemann Nybegynder
25. april 2006 - 00:07 #6
svar, problemet er løst..