Avatar billede sprokit Nybegynder
15. januar 2006 - 22:45 Der er 5 kommentarer

Pinnacle PCTV stereo virker ikke

Hej...
jeg har købt et tv tuner kort, og nu kan jeg ikke få det til at virke... der er flere muligheder for hvad der kan forudsage fejlen...
i enhedhåndteringen melder den en (fejl 39) under driveren... ???

den melder også en fejl hvor den siger at jeg skal lukke nogle Twian driver der muligvis kører....

Hvordan finder jeg dem???
Hvordan slukker jeg dem.... ???

mvh Sprokit
Avatar billede msknives Nybegynder
16. januar 2006 - 11:53 #1
Firmaet laver ok kort, men flere af deres drivere har ikke det bedste ry. Hvilket kort hard du? Og har du prøvet at downloade deres nyeste driver og installere den i stedet, måske det var en mulighed.
Avatar billede sprokit Nybegynder
17. januar 2006 - 17:32 #2
kortet er et PCTV Stereo 5...
Avatar billede msknives Nybegynder
18. januar 2006 - 08:06 #3
Prøv en af de nyeste driver herfra (der advares mod visse driver ikke bruges i XP media Center!) og se om det løser dit problem, hvis Windows siger fejl i driver er du nødt til at prøve en anden: http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Support/Consumer+Support/
Avatar billede sprokit Nybegynder
18. januar 2006 - 16:19 #4
tak for det nu virker det... jeg manglede opdateringen til SP2
Avatar billede msknives Nybegynder
18. januar 2006 - 19:27 #5
Fint du fandt løsningen, jeg burde fra start have spurgt til Windows og opdatering, men resultatet er det vigtigste.