Avatar billede mr_y Nybegynder
15. januar 2006 - 18:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ændre farven i tabel

Hej eksperter

har lidt problemer med at ændre farven til den samme som jeg bruger på resten af siden..

Klik ind på siden og se hvad jeg mener
klik på det dansk flag for at se siden hvor jeg har problemer...

http://62.107.210.217
hilsen MR_Y
Avatar billede macsen Nybegynder
15. januar 2006 - 18:23 #1
Det her er fra din hp!

body, td og th er sat til #000000; og din background-color: #FCF8DB;

body,td,th {
    color: #000000;
}
body {
    background-color: #FCF8DB;
    background-image: url();
}

Er det, det som du snakker om?
Avatar billede mr_y Nybegynder
15. januar 2006 - 18:27 #2
kan du ikke se at der er hvid på siden. jeg vil ha den skal være FCF8DB. alle steder på siden

body,td,th {
    color: #000000;
har prøvet at ændre den til
body,td,th {
    color: #FCF8DB;

men den er stadig den samme
Avatar billede macsen Nybegynder
15. januar 2006 - 18:53 #3
Der var den ....
se på menu.htm: gå ned til

<body>
<table width="650" height="0" border="0" align="center" cellpadding="0" cellspacing="0" bordercolor="#FCF8DB" bgcolor="#FCF8DB" class="style1" margin="0">
  <tr>
    <td>
      <table width="100%" height="0" cellpadding="0" bordercolor="#FCF8DB" bgcolor="#FCF8DB">
          <tr valign="middle" bgcolor="#ffffff">
            <td width="11%" align="center" valign="middle" bordercolor="#FFFFFF" bgcolor="#FFFFFF"><p align="center" class="style1 style4"><a href="hjem.htm" target="mainFrame">Hjem</a></p>          </td>
            <td width="13%" align="center" valign="middle" bgcolor="#FCF8DB"><div align="center" class="style4"><a href="Omikhono.htm" target="mainFrame" class="style3">Om ikhono </a></div></td>
            <td width="24%" align="center" valign="middle" bgcolor="#FCF8DB"><div align="center" class="style4"><a href="Nermesteforhandler.htm" target="mainFrame">N&aelig;rmeste Forhandler</a> </div></td>
            <td width="13%" align="center" valign="middle" bordercolor="#FCF8DB" bgcolor="#FFFFFF"><div align="center" class="style4"><a href="Produkter.htm" target="mainFrame"> Produkter</a> </div></td>
            <td width="11%" align="center" valign="middle" bgcolor="#FCF8DB" class="style4"><a href="Galleri.htm" target="mainFrame">Galleri</a></td>
          <td width="13%" align="center" bgcolor="#FFFFFF"><div align="center" class="style4"><a href="Webshop.htm" target="mainFrame">Webshop</a></div></td>
            <td width="15%" align="center" bgcolor="#FFFFFF"><div align="center"><span class="style4"><a href="kontakt.htm" target="mainFrame">Kontakt</a></span></div></td>
          </tr>
    </table></td></tr>
</table>

alle de steder hvor der står FFFFFF skal der stå FCF8DB.

Har lige prøvet at skifte det selv :)
Avatar billede mr_y Nybegynder
15. januar 2006 - 19:01 #4
der var den

TAKKER mange gange.... !!!!

det var næsten for nemt " men havde overset det totalt"
Avatar billede macsen Nybegynder
15. januar 2006 - 19:12 #5
Det erjo lige det ;O)

God søndag