Avatar billede syskim Nybegynder
13. januar 2006 - 17:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tema virker ikke på websted

Jeg har oprettet et websted, som designet med et af FP 2003's indbyggede temaer. De pegefølsomme knapper bliver ikke vist på webstedet. i stedet vises alm. tekstlinks.
Vælger jeg fra FP at vise siden i browser, ser det fint ud.

Jeg har læst et andet indlæg med et lign. problem. Det omtales manglende class-filer. På min pc er der en mappe med navnet _fpclass. Den er tom. Min konklusion er, at så er det nok ikke det, der er problemet. Men det kan da også meget vel være en forkert konklusion...

Adressen er: http://www.struerskakklub.dk/

Hvad er der galt?
Avatar billede nyside Nybegynder
14. januar 2006 - 18:40 #1
jeg kan se nogle fine gulige pegefølsomme knapper er det dem du mener
Øh kan du ikke lave din tæller mindre
Avatar billede nyside Nybegynder
14. januar 2006 - 18:49 #2
Jeg bruger også fp2003
I hvilken mappe ligger dine button's
jeg har oprettet en mappe der hedder noget så fint som knapper !!
og der gemmer jeg alle, som jeg omdøber(det kommer jo frem når du vil gemme siden)
så de følger hver knap. eks. er en der hedder medlemmer kalder jeg medlem1 medlem2 og medlem3, så har jeg styr på hvor de hører til
Avatar billede nyside Nybegynder
15. januar 2006 - 23:13 #3
hej syskim
har et forslag til dig
har set lidt mere på din side struerskakklub
du skulle måske overveje at lave rammesider
og lægge dine pegefølsomme knapper op i toprammen
så vil de være fremme hele tiden
Avatar billede nyside Nybegynder
20. januar 2006 - 20:18 #4
er vi færdige ?
Avatar billede syskim Nybegynder
20. august 2006 - 14:33 #5
ok