Avatar billede okholm Nybegynder
12. januar 2006 - 23:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Post afsendes, men ligger stadig i udbakke

Hej eksperter,

Ret irriterende problem: Når der trykkes send/modtag i OE 6.0 sendes mails korrekt, bortset fra at mailen stadig ligger i udbakken og bliver så sendt igen næste gang der trykkes send/modtag. (samt at man føler sig -helt- sikker på at den sender).
Man får besked om at der er opstået en fejl, men der står intet i "fejl"-fanebladet. Til gengæld er der udråbsregn under "opgaver" med en status: advarsler.
Jeg har prøvet at oprette en ny konto, men med samme resultat. Også prøvet at skifte udgående postserver, men også med samme resultat. Har også kørt windows-update, men uden at det hjalp.

Håber meget på en løsning...

På forhånd tak :-)
Avatar billede pax_romana Nybegynder
13. januar 2006 - 01:12 #1
Det kunne godt lyde som din net-forbindelse går i "dvale" og først er åben når du sender anden gang.
Hvordan virker det hvis du har en browser åben samtidig ?
Avatar billede okholm Nybegynder
13. januar 2006 - 01:36 #2
Hej. Du misforstår mig :-) Den bliver liggende, også 2. - 3. - 4. gang, man afsender den. Jeg har dog selv fundet frem til problemet nu: en defekt "Sendt post.dbx"
Avatar billede okholm Nybegynder
13. januar 2006 - 01:37 #3
lukker
Avatar billede klanco Praktikant
08. februar 2006 - 09:46 #4
Hej okholm.
Jeg oplever nøjagtigt samme problemstilling, som du beskriver i dit indlæg. Mon du vil fortælle mig, hvordan du fik det løst?
/klanco