Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
12. januar 2006 - 16:21 Der er 8 kommentarer og
3 løsninger

Ændre baggrund

Hej,
Min baggrund er blevet ændret til en blå side hvor der i midten står "Spyware Infection" og noget andet småt og så er det store spørgsmål så hvordan jeg kan ændre min baggrund igen ?? Altså jo jeg ved self. godt hvordan man ændrer baggrunden normalt men nu kan jeg ikk vælge en ny der er "gråt" så man ikke kan trykke på en anden :S meget underligt

På forhånd tak..
Kenneth
Avatar billede roenving Novice
12. januar 2006 - 16:24 #1
Prøv at gå ind på spywarefris online værktøjs-side og kør X-cleaner: http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm !-)
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
12. januar 2006 - 16:26 #2
Prøver jeg.. tak for det hurtige svar
Avatar billede arlet Juniormester
12. januar 2006 - 16:45 #3
Hvis x-cleaner ikke tager den..

Hent og dobbeltklik på smitRem.exe
http://noahdfear.geekstogo.com/click%20counter/click.php?id=1
Programmet pakker sig ud til mappen smitRem.

Genstart computeren i fejlsikret tilstand(Du skal klikke på f8 tasten under genstarten (ca. lige når der er talt ram), og så vælge fejlsikret tilstand. Er du i tvivl, så klik bare på f8 flere gange.)

-----

Åbn mappen smitRem, og dobbeltklik på RunThis.bat (Følg vejledningen i vinduet.)

Find smitfiles.txt via Start/Søg. Kopier denne log herind.
Avatar billede kenned-adriano Nybegynder
13. januar 2006 - 07:44 #4
Desværre så fandt X-Cleaner ikke noget men den anden fik det i hvert fald væk :D mange tak for hjælpen..

Hvis i lige gider at oprette et svar i stedet for et spørgsmål så i kan få jeres point..
Avatar billede arlet Juniormester
13. januar 2006 - 09:10 #5
Selvfølgelig*S*

roenving-> Læg også et svar, så vi kan dele(jeg skylder dig sikkert fra en af de gange du har hjulpet mig)
Avatar billede roenving Novice
13. januar 2006 - 14:05 #6
Oki '-)
Avatar billede roenving Novice
13. januar 2006 - 14:11 #7
PS. Hvorfor skal den køres i fejlsikret tilstand ?-)
Avatar billede arlet Juniormester
13. januar 2006 - 20:24 #8
Ja. det er vel egentligt ligemeget, men vi plejer at køre den sammen med dr.web scanneren og den laver det bedste resultat i fejlsikret(jeg klippede bare dr.web væk og fik ikke fjernet det med fejlsikret)
Avatar billede roenving Novice
13. januar 2006 - 23:37 #9
-- på smitRems side understreger han jo også det samme, men der er ikke nogen forklaring på at det er nødvendigt (bl.a. derfor har jeg ikke benyttet mig af hans program !-)
Avatar billede arlet Juniormester
14. januar 2006 - 09:09 #10
med ud over det, så er det et knald godt program..
Avatar billede roenving Novice
25. januar 2006 - 07:14 #11
-- g tak for point ;~}