Avatar billede micos Nybegynder
12. januar 2006 - 12:50 Der er 6 kommentarer

Hvordan afinstalleres iexplorer

Hej,

Jeg vil høre hvordan jeg kommer til at afinstaller internet explorer , der ikke ligger fra det gamle..
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 12:51 #1
den må du uddybe noget mere ?
Avatar billede Slettet bruger
12. januar 2006 - 13:51 #2
IE er vel også en del af stifinder? Jeg kan ihvertfald bruge stifinder til at surfe på www med. Ihvertfald når vi taler om IE på PC.
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 13:57 #3
internet explorer og explorer (altså stifinder på dk) er så meget indbygget at det ikeke r muligt at fjerne, man kan fjerne adgangen til internet explorer og genveje osv men selve programmet er IKKE til at fjerne.
Avatar billede micos Nybegynder
12. januar 2006 - 15:22 #4
Oki, kan godt se det er dårlig formuleret. Det er ikke explorer men Internet explore jeg skal ha reinstalleret.
Det kører meget langsomt, har prøvet at fjerne det tidligere fra tilføj/fjern programmer-> tilføj/fjern windows komponenter, men  det hjalp ikke på det. Nu vil jeg gerne fjerne det så der ikke ligger nogle rester fra nuværende IE, såsom foretrukne, intenet instillinger mm.
Mon ikke man kan gøre det et eller andet sted i registry ?
Avatar billede screem_brille Novice
12. januar 2006 - 15:25 #5
det skyldes med 99% sikkerhed snavs på dit system, prøv og spørg i virus gruppen istedet for, så er ejg sikekr på der er nogle der kan hjælpe dig ;)
Avatar billede hcma Novice
12. januar 2006 - 16:20 #6
tror også på det er snavs, så en re-install vil nok ikke hjælpe, men hvis du alligevel vil prøve det først, ligger der en vejledning her:
http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55