Avatar billede hulla Novice
12. januar 2006 - 08:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

on error resume next err.line

Hej

Jeg har et vbs script som giver fejl.
Jeg fanger fejlen og kan udskrive fejlmeddelelser og fejlkoder.
Det jeg mangler er et linjenummer for fejlen.

Har prøvet Err.Line og Err.LineNumber men ingen af de to virker.

Nogen ideer ?
Avatar billede bfjmnemonic Nybegynder
13. januar 2006 - 16:27 #1
Hvis du har brugt "On Error Resume Next" kan du fjerne denne linie, så vil dit script jo fejle og fortælle i hvilken linie fejlen forekom.
Avatar billede hulla Novice
19. januar 2006 - 13:47 #2
Ja det bliver åbenbart løsningen, kan bare ikke forstå det ikke kan lade sig gøre. Tak