Avatar billede lassevj Nybegynder
12. januar 2006 - 00:24 Der er 4 kommentarer

Bluetooth driver til min Microsoft IntelliMouse Explorer for Blue

Jeg har en Microsoft IntelliMouse Explorer for Bluetooth med en USB Transciever for BlueTooth og jeg vil gerne have den til at virke på min W2K pc, både med mousen, men også til min telefon.
Er der nogle der har en løsning?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
12. januar 2006 - 10:19 #2
Men det ser ud til at MS kun vil bruge den med XP:

Operating System Windows XP Home Edition or Windows XP Professional Service Pack 2 or later

http://www.microsoft.com/products/info/product.aspx?view=22&pcid=84d9839f-f07a-43cc-89e4-cb571cd205c9&type=ovr
Avatar billede lassevj Nybegynder
13. januar 2006 - 09:32 #3
Ja, så langt er jeg også noget ;o) men man må da kunne få BT til at virke under W2k?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. januar 2006 - 12:05 #4
Tja, og så alligevel ikke, for hvis MS kun laver en driver til XP så virker det ikke under W2K.