Avatar billede klain Nybegynder
11. januar 2006 - 21:22 Der er 5 kommentarer

Smart bærbar, fedt design, billig, skolearbejde, hvor? :D

Hey.

Jeg leder efter en fed bærbar, det må godt være en lille model sej model... den skal mest bruges til skolearbejde, men må også gerne kunne trække lidt sjov ved siden af, evt. cs!

Kodeord: Lille, smart, udemærket, skolearbejde, billig =)

Tak :P
Avatar billede klain Nybegynder
11. januar 2006 - 21:28 #1
Forresten så skal der være adgang til trådløst netværk!
Avatar billede jezil Nybegynder
11. januar 2006 - 21:46 #2
Super fede bærbare fås fra 25000,00 og op efter - de kan brygge kaffe og klare opvasken mens du spiller F.E.A.R.

Men mellem os alm mennesker - hvilken prisklasse søger du?

Eks: Sony har udviklet en kanon sej laptop med navnet VAIO hvor den mindste (også i vægt) vejer 1,6 kg. - Problem?! fås ikke i Danmark og koster 13000,00
Hvad med at finde ud af det prisleje du gerne vil lægge på. Er du gamer? eller skal du kun bruge Office programmer? Så er grafikortet ikke det store problem!

Hvad med at gå ind på http://notebookreviews.dk - de har et udmærket forum, hvor mange lufter deres meninger og forskellige laptops. Måske du finder den model du gerne vil have!
Avatar billede klain Nybegynder
11. januar 2006 - 21:58 #3
Jeg skal stort set kun bruge den til office programmer... Derfor regner jeg ikke med en så hæftig pris, omkring de 7000-8000 kr...
Avatar billede jezil Nybegynder
12. januar 2006 - 18:51 #5
Dell er nu ikke noget dårligt valg:
http://www1.euro.dell.com/content/products/compare.aspx/nb_mobility?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs
7146,-
Dog med integreret grafikkort. En god ting er, at den er med Intels Centrino teknologi - minimal strømforbrug.