Avatar billede peterjuul Nybegynder
11. januar 2006 - 19:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kopiering af cd stopper

Jeg skal have kopieret en cd. Og nej, det er ikke med ulovligt indhold. Jeg bruger en dvd-brænder og har prøvet både med Nero og CloneCd, og resultatet er det samme. Den læser fint i ca 20-25 sek med lidt over 3 mb/s, hvorefter den stopper med at læse. Jeg har prøvet, at give den nogle minutter for at se om den fortsætter, men der sker intet. Er der nogen gode forslag?
Avatar billede screem_brille Novice
11. januar 2006 - 19:36 #1
kan du ikke lave et image af skiven først ?
Avatar billede peterjuul Nybegynder
11. januar 2006 - 19:48 #2
Nej. Den stopper stadig efter ca 20 sek
Avatar billede screem_brille Novice
11. januar 2006 - 19:49 #3
hvad siger den af fejl ? er det fordi skiven er ridset eller ?
Avatar billede peterjuul Nybegynder
11. januar 2006 - 19:52 #4
Den kommer ikke med nogen fejlmelding. Den stopper bare. Der er ikke nogen synlige ridser i skiven
Avatar billede bubbaa Nybegynder
11. januar 2006 - 20:18 #5
Kan du kopiere indholdet fra cden over på din harddisk?
Avatar billede screem_brille Novice
11. januar 2006 - 20:19 #6
prøvet med et andet optisk drev ?
Avatar billede peterjuul Nybegynder
11. januar 2006 - 22:45 #7
Jeg har lige prøvet i en anden computer. Det virker heller ikke, så det er nok cd'en, der er kaput. Læg et svar så må i få point.
Avatar billede screem_brille Novice
11. januar 2006 - 22:48 #8
svar