Avatar billede cytg Nybegynder
11. januar 2006 - 15:39 Der er 3 kommentarer

howto paypal ? næsten gratis ?

Hej

Nogen der har erfaringer med paypal ? Jeg kan simpelyhen ikke finde ud af hvordan det hænger sammen.

Jeg har en bekendt som skal købe en vare af mig, vi aftaler paypal som betalingsmiddel.

Vi skal begge to oprette en paypal konto.

Er en 'gratis' konto nok til os begge to ? Der står ved den der koster næsten-gratis at man ikke kan modtage credit-debit card payments. Og det er vel egentligt lige nøjagtigt hvad vi skal bruge. På den ande side, læser man introduktionen på ebay får den det til at lyde som om dette setup også er gratis.

Nogen der har prøvet og/eller kender reglerne i detaljer ?
Iøvrigt, hvordan hænger det sammen med skat osv. Der er vel ingen problemer, folk betaler vel heller ikke skat af ting de sælger gennem den blå avis... eller gør/burde de ??

Er paypal egentligt det bedste valg ?

Takker :)
Avatar billede themom Nybegynder
11. januar 2006 - 16:43 #1
Avatar billede cytg Nybegynder
11. januar 2006 - 17:45 #2
takker.. men den er en aanelse outofdate den howto ;)
Avatar billede bjornicle Nybegynder
11. januar 2006 - 22:43 #3
uden at have brugt det selv, kunne det vaere at ewire.dk var noget, der staar ihvertfald at det er gratis at sende penge (sikkert forudsat at I begge er danske)