Avatar billede echsphilee Nybegynder
11. januar 2006 - 06:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logitech MX5000 lagger

Hejsa!

Mystisk problem, som jeg ikke har kunnet finde noget om på Logitech's FAQ side. Når jeg downloader, lagger mus og keyboard. Jo mere gang der er i downloaden, jo mere lag, nogle gange så meget at musen bliver næsten umulig at bruge (hvis jeg for eksempel henter på lokalnettet).

Nogle idéer?

XP sp2
Nyeste Logitech setpoint-drivere.
Frisk install.

På forhånd tak for hjælpen
Kasper
Avatar billede mstorgaard Praktikant
11. januar 2006 - 07:12 #1
Er det kun når du downloader eller er det også når du laver krævende ting på selve computeren?
Avatar billede echsphilee Nybegynder
11. januar 2006 - 14:55 #2
jeg har ikke observeret problemet når jeg er igang med krævende arbejde, kun hvis jeg samtidig downloader.
Avatar billede echsphilee Nybegynder
11. januar 2006 - 16:13 #3
Har nu opdaget at det faktisk er hele pc'en der lagger, når jeg downloader. Jeg lukker her og opretter et nyt spm.