Avatar billede crudent Nybegynder
10. januar 2006 - 18:59 Der er 4 kommentarer

Community System Som www.dkbn.dk www.nightleif.dk

Ja, navnet sir næsten det hele...
Jeg leder efter et system der skal kunne lisså meget som de to sider, helst lignende www.dkbn.dk (ikke grafisk)

er du en grafiker der mener du kan håndtere opgaven er du velkommen til at kontakte mig på crudent@gmail.com , så kan vi sammen finde ud af en aftale/løsning.

Mvh Milad Avaz
Avatar billede crudent Nybegynder
10. januar 2006 - 19:00 #1
ok jeg mener så:

er du en programmør der kan håndtere opgaven.
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. januar 2006 - 22:09 #2
Snakker vi en betalt opgave, og snakker vi kun programmering ingen design?
Avatar billede crudent Nybegynder
10. januar 2006 - 22:11 #3
vi snaker om enten et totalt samarbejde i et større projekt, eller betalt opgave...
og vi snakker om programmering samt design, hvis man kun kan programmere må man jo finde en til at hjælpe sig med at designe.
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. januar 2006 - 22:14 #4
mange tak, vi vil evt kontakte dig med et tilbud i løbet af ugen.