Avatar billede icecube Nybegynder
10. januar 2006 - 18:49 Der er 2 kommentarer

Software til Sony Digital8 Handycam

Righto :]
Jeg har et Handycam af ældre model (DCR-TVR 240E)

Problemet er, at jeg for længst har smidt driver CDen der hørte med,  væk. Ja, dumt af mig.

Jeg regnede med at man da meget let kunne finde det på sonys hjemmside, hvilket viste sig ikke at være muligt, og heller ikke gratis at skaffe nye.

Det jeg skal bruge er en driver der gør det muligt at overføre video FRA kameraet TIL min PC via usb (USB Streaming står der at kameraet kan på siden)

Mit spørgsmål er; Er der nogen af jer der ved hvor man kan hente den software, eller evt. kan sende den til mig :)?

PS. Så er det rimeligt vigtigt da det er en skoleopgave jeg bare _SKAL_ kunne redigere digitalt

På forhånd tak, Jannick Martens
Avatar billede _et Praktikant
10. januar 2006 - 21:18 #1
Dette er bare en idé. Jeg har selv brugt Adobe Premier 6 til at streame til PC, det var godt nok via firewire, men det er muligt at programmet også understytter USB.

Jeg brugte også et sony kamera, og der skulle ikke bruges nogle drivere, adobe klarede alt.
Avatar billede milter Ekspert
11. januar 2006 - 19:52 #2