Avatar billede ove.c Nybegynder
10. januar 2006 - 16:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pludselig døde den - PC en altså

En ældre PC Amitech med AMD prossessor 400 MHz - havde jeg efter en lang tids tilstand taget ind i varmen - den stod nogle timer og akklimatiserede sig, derefter startede den fint op men da der var en masse skrot på harddisken besluttede jeg at formatere denne - jeg lagde styresystem - ME ind opdaterede det det sidste jeg manglede var medie player - samt noget opdatering til bundkortet som jeg skulle have fra Amitechs hjemmeside - jeg slukkede den ned sent om aftenen og ville fortsætte næste morgen.
Men næste morgen var den død - den reagerede slet ikke - ingen lys eller liv nogen steder - jeg tjekkede strømtilførslen på strømkablet der går ind i maskinen - der var strøm på.
Er det strømforsyningen? - er der en eller anden sikring i denne der kan være stået af - er der nogen der har et godt bud
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
10. januar 2006 - 17:50 #1
Hvis du tænder for pc'en, og der slet ikke er liv i den, dvs. ingen lyd og ingen lamper der blinker/lyser, så er det sikkert din strømforsyning.

Det mest sandsynlige er at strømforsyningen er stået af, men et defekt motherboard kan få maskinen til at virke lige så død.
Avatar billede x-pander Nybegynder
10. januar 2006 - 18:23 #2
Haha, fed overskrift :D

Men ja, kommer der ingen lyd fra nogen enheder i spanden overhovedet?
Avatar billede huset Praktikant
10. januar 2006 - 19:13 #3
Avatar billede huset Praktikant
10. januar 2006 - 19:15 #4
Tror du ikke du skulle koncentrere dig om at få lukket dine gamle tråde inden du åbner flere

http://exp.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=ove.c&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

SÅDAN lukkes de
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Support slut herfra indtil dette er bragt iorden
Avatar billede ove.c Nybegynder
14. januar 2006 - 14:10 #5
Den er total død - ingen lyde eller lys nogen steder - det jeg har gjort - jeg har skrottet den - den var beregnet til at give væk så jeg ville ofre de store penge på den
tak for rådene - mcaspersen er du rar at lægge et svar så får du lige nogle point
endnu tak for hjælpen også til x-pander
mvh
Ove
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
14. januar 2006 - 16:17 #6
svar :-)

/mcaspersen