Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
10. januar 2006 - 10:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

System volume?

Hej eksperter!

Jeg sidder på min bærbar og prøver at se en film, men da filmen er utroligt lav, og jeg bruger høretelefoner.. well.. jeg kan næsten ikke høre noget.. Så.. mit spørgsmål er:
Kan man på en eller anden måde ikke øge ens volume på windows? altså.. der må vel være en "standart".. og den vil jeg bare øge.. og jeg har self. skruet helt op som det er nu.. men det er ikke højt nok! findes der et program.. evt. en equalizer, eller noget i den stil? Det ville også være cool hvis det bare var et program til WMP.. så den bare øger volumen dér?

På forhånd tak!
Daniel
Avatar billede arbogast Nybegynder
10. januar 2006 - 11:58 #1
der er - vistnok - ofte en volume som kan skrues op og ned ved at holde FN-tasten nede samtidig med en af de andre taster. Ofte vist på tastaturet over eller på tasterne med en anden farve end bogstaverne. Har du prøvet det?
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
10. januar 2006 - 15:43 #2
Ja.. men de skruer bare op og ned for windows volumen.. desværre..
Avatar billede benjatke Nybegynder
10. januar 2006 - 18:45 #3
hvilket program bruger du til at se film med?
de fleste programmer kan man skue op for på en eller anden måde!
Det kommer an på vilket program du bruger!
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
10. januar 2006 - 20:34 #4
Som standart bruger jeg WMP.. på min stationære bruger jeg dog til tider VLC Media Player.. kommer lidt an på hvilken type fil jeg afspiller.. Kan du anbefale et? altså hvor jeg kan øge volume, ud over "windows-standart"?
10. januar 2006 - 21:32 #5
[Kontrolpanel][Egenskaber for lyde...][Lydstyrke][Advanceret]
Hvilke muligheder her ?
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
18. januar 2006 - 14:27 #6
Har selv fundet en løsning.
18. januar 2006 - 20:20 #7
... som er ???
Avatar billede pixelboxdk Nybegynder
18. januar 2006 - 22:05 #8
ved at hente VLC Media Player ned på min bærbar.. den øger selv lyden på filer der er lave.. vidste jeg ikke i forvejen :)