Avatar billede yngve72 Nybegynder
10. januar 2006 - 07:45 Der er 4 kommentarer

Upload javaspil til Samsung E730

Heja!!
Er der nogen der kan hjælpe mig med at få uploaded nogle javaspil til mobil telefon...har prøvet det ene og det andet men det virker ikke som der siges det skal,ved ikke om det er pga firmware i mobil telefonen....
det der er prøvet er  den der hedder Java uploader exe og den guide der følger med men det virker ikke :-('¨
Håber eksperterne kan hjælpe mig
Avatar billede jarret Nybegynder
10. januar 2006 - 15:13 #1
du kan ligge det på nettet og downloade(o;

det gør jeg med den telefon jeg ikke kan få adgang til
Avatar billede jarret Nybegynder
10. januar 2006 - 15:22 #2
det er super nemt, du skal ligge spillets jar- og jad-fil op og så downloade jadfilen i din browser. så klare telefonen resten.
Avatar billede yngve72 Nybegynder
10. januar 2006 - 17:48 #3
ok cool....ved du hvor jeg kan finde nogle spil der virker....har selv ca 80 men det er kun de 20 ca der virker :-(
Håber du osse ved hvor jeg kan hitte spil der virker.
Avatar billede jarret Nybegynder
11. januar 2006 - 18:05 #4
jeg kender ikke så meget til spil.

men hvorvidt de forskellige spil virker på din telefon afhænger nok af hvilke profiler den understøtter

J2ME som den java version spillene er udviklet i, indeholder til mobiltelefoner, MIDP 1.0 og 2.0.
Hvis spillene ikke virker for dig kan der være fordi spillene kræver MIDP 2.0 og din telefon kun understøtter 1.0

her er en list over hvilke profiler forskellige telefoner understøtter(din model er vist ikke på).

http://developers.sun.com/techtopics/mobility/device/device