Avatar billede bacs Nybegynder
10. januar 2006 - 04:41 Der er 1 kommentar

Cisco 677 med fast IP og time out på webserver

Hej med jer

Jeg har en Cisco 677 med faste ip adresser, hvor den en ip bruges til en webserver. Alt virker fint, men folk mister forbindelse til serveren i et par minutter også kan de se den igen. Jeg har sat ping i gang mod webserveren's ip adresse og router ip adresse, og kunne se at så snart folk begynder med at bruge webserveren så kan jeg ikke pinge ip adressen på webserver men kan stadig ping routers ip adresse. Jeg får timeout på ping i et par minutter kun og så kan jeg herefter ping den normalt. Har i et forslag?

Mvh
Bilal
Avatar billede jens_bach Nybegynder
11. januar 2006 - 23:13 #1
prøv og lav en
show nat (når det virker, og når der er fejl)
jeg kan ikke huske i cbos'en og "show tech-support" er der eller om den heder nået andet .
hvis du laver en før og efter så har jeg en bederer mulighed for at hjælpe