Avatar billede josprivat Nybegynder
09. januar 2006 - 10:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Underlig Windows - mapper der gør som de selv vil?

Hej

Jeg har et problem med min kærestes bærebare!
Jeg har prøvet alt hvad jeg kan komme i tanke om, men intet virker! Jeg ved ikke hvad jeg skal lede efter/ skrive, så jeg beskriver bare selve problemet og så kan I spørge til, hvis nogen mener de kan hjælpe!!!

For det første: Windows har nogle mærkeligt udseende mapper/ ikoner. De er blå men ligner ellers sig selv! Andre ikoner er bare helt anderledes end normalt fra windows (standard).

Det største problem er dog, at når man dobbelt-klikker på en mappe (kun mapper) åbnes windows søge vindue og IKKE mappens indhold! Man skal høje klikke på mappen og så vælge ÅBN for at komme ind i mappen og se indholdet?

Computeren er svigerfars gamle arbejds maskin... men jeg har ikke kunne finde skins eller andet instaleret, som jeg kan se skulle give windows disse egenskaber! Jeg mener at jeg har været over alle standard indstillinger i kontrolpanel... men ak intet!

Måske er der en eller to der har en ide om hvad der er galt...

PFT & VH Jønne O. Sørensen
Avatar billede vejmand Juniormester
09. januar 2006 - 10:56 #1
Avatar billede josprivat Nybegynder
09. januar 2006 - 16:21 #2
Bjemand...

Takker for hjælpen... det var det der skulle til!

ang de farvede ikoner!! Jeg fandt rester af et tideligere instaleret program som hedder "Style XP" fra TGTSoft... og med en instalation af programmet fik jeg løst det problem ...

Hvis du gerne vil have dine point så send et svar som jeg kan acceptere!!

MVH Jønne O. Sørensen
Avatar billede vejmand Juniormester
10. januar 2006 - 02:12 #3
Velbekomme, svar kommer her.  c",)