Avatar billede ronni Nybegynder
09. november 1999 - 10:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjerne mapper i outlook

Jeg har ved en fejl importeret en masse mapper ind i min outlook. De ligger som mapper ligesom Indbakke, Udbakke, Kalender osv. Men jeg kan ikke slette dem med outlook. Hvordan gør man det?
Avatar billede Slettet bruger
09. november 1999 - 10:15 #1
Klik på højre musetast > Fjern fra Outlook Panel

Sådan!
Avatar billede Slettet bruger
09. november 1999 - 10:16 #2
Jeg glemte lige at, skrive at det selvfølgelig skal være mens du har musen over mappen.
Avatar billede ronni Nybegynder
09. november 1999 - 10:20 #3
Nej, det er ikke en genvej i outlook panelet! Det er en mappe, som ligger sammen med de andre mapper. Hvis du trykker der, hvor der står Indbakke med hvidt i det grå felt over listen over dine emails, kan du se en liste over mapperne. Og der har jeg omtrendt 1200 mapper...
Avatar billede Slettet bruger
09. november 1999 - 10:27 #4
Puhhaa, jeg kender godt nok ikke så meget til Outlook, da jeg bruger Outlook Express til dagligt.

- Jeg var kun lige derinde, og så fandt jeg ud af det, som du siger der er forkert.

Prøv at rode lidt rundt i indstillingerne, så kan det være du opdager noget...

Mvh.
Christian
cht@cht.dk
http://www.cht.dk/
Avatar billede gnarf Nybegynder
09. november 1999 - 10:35 #5
Vælg "Vis->mappeliste" så kommer listen over mapper frem permanent. Herefter kan du så højreklikke på mappen du vil slette og vælge "slet <mappenavn>"

Jeg kender desværre ikke nogen nem måde at slette 1200 mapper :( Det hurtigste vil nok være at flytte dem alle til en undermappe, og så til sidst slette den.

Held og lykke
Avatar billede ronni Nybegynder
09. november 1999 - 11:40 #6
Selvfølgelig.. Tak!