Avatar billede casperl Nybegynder
08. januar 2006 - 20:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

programmering af online vagtplanlægning

Hej Eksperter,

Til brug til vagtplanlægning savner jeg en side der kan følgende:

- En vagtplanlægger opretter de dage hvor der skal være vagter.
- Vagttagere skal kunne oprettes og logge sig ind.
- Vagttageren kan da melde sig på en eller flere af de oprettede dage.
- Når 3 har tilmeldt sig én vagt lukkes vagten for yderligere tilmeldning.

Følgende skal rapporter skal kunne udsendes på mail:

- Rapport 1 skal kunne sendes eller ses online: Hvor mangler der vagter.
- Rapport 2 skal sendes til hver enkelt med de vagter den enkelte har tilmeldt sig.

Håber nogle vil hjælpe med at vurdere om ovennævnte system er muligt. Da pris er en væsentlig faktor for om det skal udføres er det også vigtigt at den oplyses. Såfremt nogle kan lave ovenstående er de velkommen til at sende en mail til cl@bestaahh.dk så kan jeg sende en oversigt over hvordan jeg forventer det skal se ud.

Jeg har ladt mig fortælle at nogle af funktionerne skulle være tilgengængelige i open source format hvorfor det sku være muligt at ændre i disse.

På forhånd tak for henvendelserne.
Avatar billede ljm21 Praktikant
08. januar 2006 - 20:21 #1
Jeg vil gerne høre mere om opgaven og evt give et bud på en løsning. Jeg kan kontaktes på lars@anjaoglars.dk

Mvh.
Lars
Avatar billede brego Nybegynder
08. januar 2006 - 21:23 #2
Det kunne godt være at jeg kan også give et bud. Smid mig en mail på brego.dk@gmail.com.
Avatar billede cybermike Nybegynder
09. januar 2006 - 12:36 #3
Jeg vil ogsaa gerne give en vudering og et bud paa opgaven.

mc@mobilemarketing.dk

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede diddlmus Nybegynder
10. januar 2006 - 15:36 #4
Send en mail på diddl@disney.adsl.dk, så kan du få mit bud på pris og vurdering af opgaven

Mvh
Charlie Jensen
Avatar billede casperl Nybegynder
17. februar 2006 - 11:12 #5
Jeg takker http://www.program1.dk/ for en god løsning!
Avatar billede casperl Nybegynder
27. november 2006 - 14:02 #6
Lars - har du fået ny mail, eller hvad sker der?