Avatar billede steka Nybegynder
08. januar 2006 - 16:45 Der er 4 kommentarer

Send data fra frame på domæne fsk. fra frameset domænet?

Jeg har et frameset der ligger på et domæne (som ikke kan levere MySql).
I et af disse frames har jeg en php side liggende (på et andet domæne), hvor jeg nu har brug for at sende resultatet fra php siden til en anden side i framesettet.
Kan man det?
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2006 - 13:43 #1
Hvorfor ikke bare gøre det med XML og HTTP? Der er ingen grund til at gå sådan en omvej..
Avatar billede steka Nybegynder
09. januar 2006 - 13:50 #2
Vi vi sætter at der er 2 frames ligger det ene på een server og det andet på en anden server. På den anden server har jeg brug for at hente et MySql udtræk, som skal vises på den første server. Mit problem opstår ved bruger identifikation på server 2. Har absolut intet begreb om XML/HTTP :-)
Avatar billede steka Nybegynder
09. januar 2006 - 15:09 #3
I framet havde jeg glemt at slette et kald til Apache herhjemme :->
Avatar billede steka Nybegynder
09. januar 2006 - 15:13 #4
Lukker sprgsm