Avatar billede label Nybegynder
07. januar 2006 - 21:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Medion MD8800 BIOS låst

Har købt en Medion MD8800 i Aldi.....

Men BIOS er låst med en kode så CPU indstillinger mv ikke kan rettes - så ingen OC... Så overvejer at sende den tilbage...

Men er der nogen af jer der har en ide til at få låst BIOSen op? Eller kender et OC-venligt mBTX bundkort?
Avatar billede screem_brille Novice
07. januar 2006 - 21:43 #1
prøvet at resette BIOS ved at flytte jumperen på bundkortet ?
Avatar billede label Nybegynder
08. januar 2006 - 11:36 #2
Desvære - den er låst pr. default
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. januar 2006 - 12:30 #3
Ja fint at det er låst, men en BIOS reset plejer at låse det op!!!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. januar 2006 - 12:37 #4
hvad trykker du for at komme ind i  BIOS? F8?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2006 - 23:51 #6
Hmm.....
Sikke et stort problem hva???

Er det virkeligt et problem siden du ikke kommer med feedback????
Avatar billede label Nybegynder
17. januar 2006 - 10:45 #7
Har tjekket en del engleske og tyske aldi-fora og der er ikke nogen løsning på det. Computeren er returneret.
Avatar billede screem_brille Novice
17. januar 2006 - 13:29 #8
nå nu fandt du da ud af at beholde point....
Avatar billede label Nybegynder
17. januar 2006 - 16:48 #9
screem_brille?
Har du da et svar på problemet?
Du må da gerne få point hvis det gør dig i bedre humør og mindre sarkastisk?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. januar 2006 - 18:47 #10
Returneret?

Jeg syntes ikke du nævnte noget om at den var defekt???
Avatar billede label Nybegynder
18. januar 2006 - 09:18 #11
Den var ikke "defekt". Men jeg ville overclocke den (derfor var det et problem at bios var låst - se spørgsmålet).

Så jeg har benyttet mig af Aldi's ualmindlig gode returet (Men siger bare "jeg vil gerne returnere den her" "Ok, hvorfor?" "den levede ikke op til mine forventninger" "Ok, her er 6999,-" Uden at tjekke kassen eller noget. Man må sige at de stoler på folk.