Avatar billede crapmaster Nybegynder
07. januar 2006 - 20:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

At modtage reklamer på sms

Hej allesammen!

Håber i kan hjælpe mig med en lille ting, vis du skulle modtage en smsreklame på din mobiltelefon, hvilken reklamer skulle det så være...

Vi du/i vil være så søde at skrive 5 ting i gerne ville modtage vil i gøre mig meget glad.

M.v.h.
Crapmaster
Avatar billede mstorgaard Praktikant
07. januar 2006 - 22:30 #1
Babesider
Computerbutikker
Restauranter
Elektronikbutikker
Politiske partier
Avatar billede humpfrey Nybegynder
08. januar 2006 - 01:29 #2
hvad får dig til at tro nogen ville være glade for at få flere reklamer ?
jeg kender indtil flere som vil være villige til at undgå reklamer
Avatar billede crapmaster Nybegynder
08. januar 2006 - 01:33 #3
Det er ikke hvad jeg tro, Men et simpel spm.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. januar 2006 - 11:35 #4
Vil slet ikke modtage reklamer på sms!
Avatar billede crapmaster Nybegynder
08. januar 2006 - 17:15 #5
Hej venner!

Hvad nu vis man via en hjemme side kan lave en venneliste hvor det IKKE koster noget at være medlem, hvor man kan sende en sms til et nummer og alle sine venner kan få af vide at men nu er på McD eller et diskotek eller sådan nået i den dur.

Når man så modtager de smsèr som man har valgt på siden kommer er en lille reklame med,
Der vil være chance for at vinde store gaver, såsom Scooter, XBOX, PS2, Mobiltelefoner, og meget andet.....

Det eneste det vil koste jer er at i modtager en lille reklame i den besked som i modtager såsom, ( det i valgte ).

Der VIL være mulighed for at blive slettet igen, og derved ikke flere sms fra siden,

Der vil også blive skattejagter via sms og meget andet....
Avatar billede crapmaster Nybegynder
09. januar 2006 - 16:34 #6
carlsbergnyder >>du får dine points,
Avatar billede crapmaster Nybegynder
09. januar 2006 - 16:34 #7
//LUKKER