Avatar billede level75 Nybegynder
07. januar 2006 - 19:38 Der er 21 kommentarer

Job som webdesigner.

Hej evt kommen webdesigner.

Skriver her inde for at finde nogle interresante personer som er rigtig dygtige til at lave webdesigns, og også må have kendskab til flash.

vi er selv et nystartet ungt firma som har 3 designer ansat, og begrund af en rivende udvikling, skal vi have ansat 1 til og også en praktikant.

Så hvis det er jeres interesse, så post et link med jeres referencer, og så vil vi kontakte jer hvis i falder i vores smag ;).
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2006 - 19:59 #1
www.vagadesign.dk/cv udpluk

http://www.d30910.monline.dk/ [seneste skole projekt - prototype)

MVH
Tarik
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
07. januar 2006 - 20:37 #2
Hvem er I?

Har I en hjemmeside?

Er der tale om fastansættelse eller freelance?
Avatar billede level75 Nybegynder
08. januar 2006 - 10:19 #3
firmaet hedder ScanDesigns www.scandesigns.dk, nej det ville være en fastansættelse som ville være snakke om. Jeg er selv en af de ansat der ide, www.level75.com Men har lovet dme at kigge efter nogle jeg synes kunne være gode. Jeg kan kun sige en ting og det er af det er et super godt miljø. Unge friske personer ligger inde i chp, det er fedt ;)

men kreativmedie giv min nogle referencer som jeg kan kigge på.

Tarik er du under uddannelse?
Avatar billede mnt Nybegynder
08. januar 2006 - 16:12 #4
Hej Level75,
Mediegrafikerstuderende.
Læs mere her samt se referencer: www.timmer.dk
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2006 - 16:44 #5
Hey level75...

Jepper, er under uddannelse, har sendt en mail til dig... =)

MVH
Tarik
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
09. januar 2006 - 01:36 #6
Grunden til at jeg spurgte til ansættelsesformen var netop at jeg er selvstændig webdesigner og grafiker. Jeg er ikke interesseret i fastansættelse p.t. - men at indgå et samarbejde og kunne trække på hinanden når der er behov for det er jeg altid åben overfor.

Jeg arbejder primært i det digitale univers, herunder design og udvikling af websites (både HTML/CSS- og Flash-baseret) samt fremstilling af grafik i Photoshop og Illustrator.

Mine seneste referencer er:
www.a-trium.dk
www.logopro.dk

Min hjemmeside med øvrige referencer er desværre ikke helt up-to-date grundet redesign og generel travlhed, men kig gerne forbi: www.kreativmedie.dk
Avatar billede level75 Nybegynder
09. januar 2006 - 14:40 #7
jeg tror desvære ikke de er intereseret i et samarbejde. Med de er ude efter er en som de kan fuldtids ansætte
Avatar billede larsdp Nybegynder
09. januar 2006 - 15:37 #8
Er kravet at man arbejder i kbh eller hvordan? Eller er der mulighed for distance arbejde??

www.chipdouglas.dk
Avatar billede level75 Nybegynder
09. januar 2006 - 16:06 #9
selvfølgelig er det ikke det :P

det er jo helt op til dig om du vil tage dig en tur hehe.
Avatar billede level75 Nybegynder
09. januar 2006 - 16:07 #10
men larsdp er du under udannelse eller er du udlært?
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2006 - 16:15 #11
Hey level75... Vil bare lige hurtigt høre om du har læst min mail?
Avatar billede level75 Nybegynder
09. januar 2006 - 16:21 #12
jaja det har jeg, og jeg har også vist den til cheferne, så de vil kontakte dig hvis du er noget for dem ;)
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2006 - 16:23 #13
Ok cool nok.. tak for det...=)
Avatar billede larsdp Nybegynder
09. januar 2006 - 17:44 #14
level75 > jeg er udlært d. 19 febuar 2006 så det er lige om hjørnet og er derfor på jagt efter arbejde
Avatar billede level75 Nybegynder
09. januar 2006 - 21:57 #15
Har givet dem din side, så de kigger på den. men vær opmærksom, for de vil lægge en ansøgning ud på af side, så den kommer nok på jobindex og alle de andre sider. så søg igen.
Avatar billede cygnet Praktikant
10. januar 2006 - 18:36 #16
Lyder spændende, er 23 år, bor i København.

Referencer er blandt andet:
www.jonsen.dk | www.greenspeed.dk | www.styrebrev.dk | www.hegnssnedkeren.dk | www.ingermann.dk | www.hjortekod.dk

Kan desværre ikke pt. det store i flash, men kan sagtens sætte mig ind i det.

Arbejder pt. med MicroMedia DreamWeaver og Adobe Photoshop.

Jeg har også ganske godt styr på ASP-programmering, blandt andet lavet alt på www.jonsen.dk.

Håber at høre fra jer.

Min mail er ks(snabela)cygnet.dk

/Kristian Sørensen
Avatar billede kreativmedie Nybegynder
10. januar 2006 - 20:27 #17
For en god ordens skyld vil jeg lige melde fra. Jeg skrev tidligere, men var som nævnt kun interesseret i freelance-arbejde.

Held og lykke med at finde den rette webdesigner :)
Avatar billede level75 Nybegynder
10. januar 2006 - 21:03 #18
kreativmedia - jo jeg kunne godt forstå på dig at du søgte noget freelance. det er noteret.
Avatar billede rita_storm Nybegynder
19. januar 2006 - 00:29 #19
Hej level75
Jeg vil da lige melde mig på banen.
Jeg er iværksætter og designer selv. På udkig efter samarbejdspartnere.

Se her: www.azite.dk

Mvh. Rita
Avatar billede e_w Nybegynder
27. januar 2006 - 14:02 #20
lyder spændende, jeg er på!

williamengbjerg@hotmail.com
http://engbjerg.net

-mvh. e_w
Avatar billede klund99 Nybegynder
30. januar 2006 - 09:39 #21
Det lyder kanon spændene det i har gang i der. Det vil jeg meget gerne være en del af. Jeg er under uddannelse som mediegrafiker i Herning.
Min største "lidenskab" er at arbejde med webdesigns. Jeg arbejder i grafiske programmer hver dag (Adobe GoLive, Flash, Photoshop etc.) og får nye erfaringer.

Se mere på mit cv på: http://www.eksperten.dk/job/cv/vis.phtml?id=1238