Avatar billede stonejunkie Nybegynder
07. januar 2006 - 17:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ved submit i POST form åben action side i vindue uden menubar.

Hej jeg er lidt på bar bund her så jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg vil gerne have at når der bliver klikket på submit knappen i min POST form så åbnes min "action" side i et nyt vindue uden menubar og statusbar og den side hvor min POST form er skal ikke genindlæses. Er dette muligt og hvordan?

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede whatever Nybegynder
07. januar 2006 - 17:31 #1
Prøv at kigge på dette:

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
<html>
<head>
<title> new document </title>
<script type="text/javascript">
<!--
    function SubmitForm(frm)
    {
        var newwin = window.open('','newwin','width=500,height=300');
        newwin.focus();
    }
//--
</script>
</head>
<body>

<form action="http://www.exp.dk" method="post" target="newwin" onsubmit="return SubmitForm(this)">
<input type="submit" />
</form>

</body>
</html>
Avatar billede whatever Nybegynder
07. januar 2006 - 17:32 #2
Når du trykket på submit åbnes popup-vinduet, og efterfølgende submittes formen til popup-vinduet.
Avatar billede stonejunkie Nybegynder
07. januar 2006 - 17:35 #3
Super det virker bare perfekt. Tak for det. Her får du dine point.