Avatar billede darkk24 Nybegynder
26. april 2001 - 08:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan reder man en slettet partition?

Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. april 2001 - 08:36 #1
Det kan man ganske enkelt ikke. Sletter man en partition er data tabt. Dette er endnu mere effektivt end en en formatering.

Der findes enkelte virksomheder der kan reetablere data i indtil flere \"lag\" tilbage. Men dette er en særdeles kostbar affære. For menigmand er der intet at stille op. Desværre.

NanoQ
Avatar billede minven Nybegynder
26. april 2001 - 09:22 #2
Du kan godt redde din partition. Læs her http://how.to/use_Partition_Doctor
Jeg har ikke prøvet det selv, men en af de ansatte her hos os har reddet en partition med de tools du finder på denne web-side. Så de skulle fungere perfekt - selvom det kræver at du holder \"tungen lige i munden\".

Håber du får løst dit problem hurtigst muligt.
Avatar billede darkk24 Nybegynder
26. april 2001 - 10:25 #3
ok.  jeg snakkede med en ven og lånte et program der hedder lost & found. jeg er ved at recover alle filer nu, så det er jo herligt nok...