Avatar billede sigsten Nybegynder
07. januar 2006 - 14:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med onRelease action

Hej,

Jeg skal have rette 2 links på en lille Flash menu, men kan ikke få nogle Actions aktive. Det betyder at jeg ikke kan komme ind i On Mouse event for at rette linket.

Hvis jeg går ind i Movie Explore kan jeg se at der er Actions på de 2 links men indtil nu er det ikke lykkedes mig at find ud af at rette i det. Kan man evt. se koden og rette linket der? Hvis Ja, hvordan kommer jeg til at se koden?

Det skal lige siges at jeg ikke har ikke nogen som helst forstand på Flash, så en "ikke så teknisk" forklaring vil være fin ;o)

På forhånd tak.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
07. januar 2006 - 17:48 #1
Det vil nok være en del nemmere bare at dobbeltklikke på menuen indtil du står på den rigtige "button" eller movieclip - når du er på selve elementet så skal du klikke F9 - Det er dog muligt, ikke så brugt men det mest fornuftige at smide actions eksternt eller på selve timelinen. Princippet er det samme. Et lille "a" i en angiver at der er actions i den frame - klik på "a" og tryk så F9.
Avatar billede sigsten Nybegynder
09. januar 2006 - 10:11 #2
Hej igen...

Jeg står godt nok på selve elementet, men der sker ikke noget når jeg klikker F9.
Der sker heller ikke noget hvis jeg åbner Actions - de er alle inactive!
Og jeg ved der er links på menupunkterne da de stadig går til de gamle sider når jeg publisere min movie.

Kan man ikke på en eller anden måde se/editer i koden? ...på den måde tror jeg let jeg ville kunne rette linket.

Hilsen
Signe
Avatar billede sigsten Nybegynder
10. juli 2007 - 22:41 #3
hov denne havde jeg vist glemt at lukke