Avatar billede verbal_kent Nybegynder
07. januar 2006 - 13:40 Der er 7 kommentarer

Når man køber adgang til en artikel..

Hvad gør man når man har købt adgang til en artikel men det er et spørgsmål ? (nu er det kun 5 point, men stadig vil da ikke betale fordi folk ikke kan finde ud af at oprette et spørgsmål og ikke en artikel)

http://www.eksperten.dk/artikler/877
Avatar billede ranglen Nybegynder
07. januar 2006 - 13:59 #1
Jeg tror hellere du skulle købe dig nogle større sko :o
Avatar billede verbal_kent Nybegynder
07. januar 2006 - 14:02 #2
det tror jeg så ikke, det kan da ikke være rigtigt at man skal betale for andre laver en fejl!
Avatar billede kenp Novice
07. januar 2006 - 14:06 #3
Jo sådan er det.
Avatar billede ranglen Nybegynder
07. januar 2006 - 14:10 #4
lol, vi snakker om 5 point, på Eksperten.dk
Avatar billede kenp Novice
07. januar 2006 - 14:14 #5
ja han kan sku få 100000 point af mig hvis han mangler........
Avatar billede fromsej Praktikant
07. januar 2006 - 18:35 #6
Der er ikke andet at gøre, end lægge en kommentar ved artiklen, og så håbe at artiklens ejermand giver de 5 point tilbage, evt. anmelde det.
Avatar billede kenp Novice
07. januar 2006 - 19:11 #7
fromsej -> artiklen er nu fjernet af opretter (som kun havde været medlem 1 time)