Avatar billede jonasbh Nybegynder
07. januar 2006 - 11:32 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med at installere gimp 2.2.10 og GtK 2.8.9

Hej

I forbindelse med at jeg installere programmer på min nye PC har jeg fået problemer med Gimp version 2.2.10

Når jeg forsøger at installere GtK+ 2.8.9. skriver den "Fatal error". Den påstår der er en tidligere version af Gimp på PCen og den skal slettes. Der står også, at den vil hjælpe med at slette denne version. Da PCen er helt ny og baseret på en nyformateret HD kan der ikke være en anden version. Samtidig vil installationsprogrammet rent faktisk ikke slette noget.

Nogen som har oplevet dette problem og evt. kender en løsning?

Mange hilsner Jonas B.H.
Avatar billede jonasbh Nybegynder
07. januar 2006 - 11:55 #1
Jeg er tilsyneladende ikke den eneste...http://groups.yahoo.com/group/gimpwin-users/message/17938
Avatar billede jonasbh Nybegynder
07. januar 2006 - 12:19 #2
Der er tilsyneladende en bug i GtK+ 2.8.9. jf. link. Det virkede dog at bruge GtK+ 2.6.10
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. januar 2006 - 15:06 #3
Det sku sådan det skal være, svare på sit eget spørgsmål, hvis andre ikke kan, så kommer viden database til sin ret.

Thumbs up :)
Avatar billede jonasbh Nybegynder
07. januar 2006 - 15:29 #4
Tak :-D
Avatar billede jonasbh Nybegynder
21. januar 2007 - 21:43 #5
Lukker