Avatar billede nicolai10 Nybegynder
07. januar 2006 - 09:28 Der er 4 kommentarer

kan ikke opdatere mit Zboard

Hej med jer, efter jeg har formateret min com kan jeg ikke opdatere mit Zboard den skriver: the installer you are trying to use is corrupted or incomplete. this could be the result of a damaged disk, a faild download or a virus.
Virus er det ikke da det er en ren instalation, og jeg har forsøgt at instalere windows på en anden disk med samme resultat :-(. den skriver (it may be possible to skip this check using the /NCRC command line switch) hvad er det?.
Min kone har et board magen til mit det har jeg også prøvet det virkede heller ikke håber at i kan hjælpe på forhånd tak
Avatar billede _et Praktikant
08. januar 2006 - 00:22 #1
Zboard ?? er det en bundkort type

Jeg vil tro at du kan skippe den test ved at kører "install.exe /NCRC" hvor install.exe er den fil du kører for at installere.
Jeg ville mene at /NCRC betyder "No CRC" hvilket betyder at man ikke chekker om filen har den størrelse/indhold der er forventet. Dette kan som skrevet skyldes at filen er i stykker på en eller anden måde.

Jeg ville nok ikke satse hvis det handler om opdateringer af bios/firmware, da en defekt opdatering af hardware kan føre til at hardwaren IKKE VIRKER mere.
Avatar billede holm-zenith Nybegynder
10. januar 2006 - 17:38 #2
Har du prøvet at downloade filen igen ? - jeg sidder i Kina og får engang imellem de problemer pga. timeout, men computeren tror at den allerede har downloadet hele filen !
Avatar billede nicolai10 Nybegynder
21. januar 2006 - 14:26 #3
Et Zboard er et tastatur til gameing og det er keysetet jeg ikke kan opdatere, keysetet er de forskelige spil der kan spiles på boardet med forskelige keylayout
Avatar billede _et Praktikant
22. januar 2006 - 17:09 #4
nice - så glem mit væl og bævl :-)