Avatar billede klb0010 Nybegynder
06. januar 2006 - 22:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

ROUTER: HVORDAN STOPPER JEG DEN MED AT BLOCKEre mit spil

Hej jeg vil gerne vide hvordan jeg stopper den dumme router med at blockere et spil der hedder warcraft 3 det er vist nok på port 6112. jeg har windows xp. og mit internet køre fra en computer ved siden at den her... og det er en windows 98..

Spørg mig lige hvis der er noger i ikke forstår. eller hvis jeg har forklaret det forkert :P
Avatar billede jokkejensen Novice
06. januar 2006 - 22:28 #1
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

Der er de fleste routere.. og forklaring til hvordan man forwarder en port til en intern IP..

Det er afhængigt af din router...
Avatar billede klb0010 Nybegynder
06. januar 2006 - 22:55 #2
skal jeg tjekke hvad den hedder?
Avatar billede klb0010 Nybegynder
06. januar 2006 - 23:01 #3
den hedder efficient, speedsteam 5781... og den er ikke å siden!!
Avatar billede boxer Nybegynder
06. januar 2006 - 23:12 #4
Hvis du har TDC som internetudbyder skal du ringe til dem for at få åbnet porten. Det er ikke gratis.
Avatar billede klb0010 Nybegynder
06. januar 2006 - 23:15 #5
er du sikker?
Avatar billede klb0010 Nybegynder
06. januar 2006 - 23:17 #6
nå jer begge to lav et svar bare så jeg kan give jer point i Har hjulpet lidt så jeg kan hjælpe mine kammerater
Avatar billede klb0010 Nybegynder
06. januar 2006 - 23:17 #7
p.s acceptere imorgen
Avatar billede arne_v Ekspert
06. januar 2006 - 23:25 #8
nogle TDC abonnementer tillader at man selv retter i routeren andre gør
ikke

det gamle TDC bredbånd erhverv kom med en router som man skulle betale
en formue for at få ændret opsætningen i

men det game TDC bredbånd privat hvor man optional kunne leje en router
kan man selv rette i opsætningen

(produkterne har ændret navne 10 gange siden)
Avatar billede jokkejensen Novice
06. januar 2006 - 23:33 #9
ja jeg har en linksys fra TDC, den har jeg da fuld kontrol over...
Avatar billede boxer Nybegynder
06. januar 2006 - 23:42 #10
arne_v -> Det var jeg ikke klar over.

Jeg mener ikke at det er muligt i en efficient. Men jeg synes da spørger skal vende tilbage når han har snakket med TDC.
Avatar billede klb0010 Nybegynder
06. januar 2006 - 23:53 #11
kan ikke bare snakke med tdc min fars arbejde har abonnomentet for os
Avatar billede klb0010 Nybegynder
09. oktober 2006 - 18:34 #12
nå... lukker af