Avatar billede anakin_solo Nybegynder
06. januar 2006 - 18:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

.avi til fx vmw NEMT

'Ey. Hvis man nu hår fået sig et digitalkamera der kan optage .avi videoklip, og godt kunne tænke sig at formatere dem til noget som kunne ses fra nettet, hvad for et program skal man så bruge?
06. januar 2006 - 18:37 #1
Måske noget herfra: http://www.piratgruppen.org/rubrique.php3?id_rubrique=2#Film ???

Eller [WindowsMoviePlayer 2] som du allerede har ifm. M$ ServicePack2 ...
Avatar billede uffesteenberg Novice
07. januar 2006 - 11:32 #2
Programmet WinAvi gør det godt (både til DVD, WMA osv) og meget hurtigt ;-)
Avatar billede anakin_solo Nybegynder
07. januar 2006 - 14:14 #3
hehe dr1, det var faktisk for at komprimere mine EGNE film, men ellers tak for linket, som var ret interessant... Men jeg ville nu bare have navnet på et program, så tak uffe, skriv et svar, og du får dine point
Avatar billede uffesteenberg Novice
07. januar 2006 - 15:32 #4
"et svar" ;-)
Avatar billede uffesteenberg Novice
07. januar 2006 - 15:33 #5
ups
Avatar billede anakin_solo Nybegynder
07. januar 2006 - 20:36 #6
Således :)