Avatar billede connect Nybegynder
06. januar 2006 - 14:41 Der er 2 kommentarer

Bluetooth driver virker ikke

Hej,

Jeg har en LevelOne MDU-0001-USB bluetooth-dongle som gerne skulle finde ud af at sync med min nye mobil Samsung E730.

Jeg har på LevelOne´s hjemmeside hentet nogle forskellige drivers, men ved ikke hvilken der passer til min dongle - har dog prøvet at installere/afinstallere flere af dem. Enten får jeg at vide at en fil er korrupt, eller også får jeg en fejlmeddelelse om at den mangler en "Licens" for at fuldføre installationen. Jeg har også en fil som hedder Licens, som jeg browser hen til når jeg blive spurgt om det - men det vil den ikke acceptere.

NU skal det bare virke - og ved ikke om jeg bare skal tage ud og købe en ny - men det er også lidt dumt, blot fordi jeg ikke kan finde den rigtige sw/drivers.

Der er også en problemstilling i at MS selv "tror" den har den rigtige driver - og det annulere jeg når den popper op, når donglen isættes (har læst en tråd om det)

Synes selv jeg har søgt overalt på Nettet for at få en klar melding om hvordan jeg kan få det til at virke.

Hvis nogen kan knække nødden, vil jeg være taknemmelig.

Giv lyd- giv lyd
Avatar billede connect Nybegynder
09. januar 2006 - 13:18 #1
Har nu fundet 3 drivere, men ved ikke hvad der skal vælges:

1.4.2.10-E
1.4.2.10-M
1.4.2.10-PC

???

Kører med Win XP Pro og en Office 2003

Hjææælp plz
Avatar billede connect Nybegynder
09. januar 2006 - 16:39 #2
Hmm - nu har jeg fundet ud af at 1.4.2.10-PC er den jeg skal bruge med får istedet en "Corrupt Data1.cab is missing" ????

Anyone ?