Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
05. januar 2006 - 19:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TCP/IP overskrider sikkerhedsgrænse.

Har 2Mb/512kB linje hos tele2. Normalt har jeg ingen problemer med mit internet, måske 1 gang om måneden ryger forbindelsen sådan at der kun er en måde at få den op igen. Status på modem og router ser normal ud. Lukke computeren ned, slukke strømmen bagpå og efter et par sekunder kan jeg tænde den igen og starte den op - voila, forbindelsen virker igen. Intet andet kan få det op at køre!
Nu er jeg så begyndt at bruge et BitTorrent klient (bit comet). Ved aktivering af det program (med et download kørende) kan der gå alt fra 2 minutter til flere timer, men en ting er sikkert, den fejl jeg har 1 gang om måneden ved normalt brug, fremprovokeres med denne klient. Fejlen i "event viewer" siger følgende: "TCP/IP har nået sikkerhedsgrænsen, der er pålagt antallet af samtidige forsøg på oprettelse af TCP-forbindelser".
Det er p.... irriterende at jeg ikke bare kan lade den stå og downloade uden at vide om den stopper forbindelsen det næste sekund. Hvad skal jeg gøre for ikke at overskride den omtalte sikkerhedsgrænse???

Vh, Mikkel
Avatar billede boxer Nybegynder
05. januar 2006 - 20:05 #1
Hent og kør denne patch:
http://www.lvllord.de/?lang=en&url=tools
Den ændre TCP forbindelserne fra 9 til 50.

Det virker hos mig :o)
Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
08. januar 2006 - 11:38 #2
Jammen det virker helt perfekt. Tak, du må lige lave et svar så du kan få point.

Vh, Mikkel
Avatar billede boxer Nybegynder
08. januar 2006 - 11:40 #3
Det kommer her :o)
Avatar billede mikkelp12 Nybegynder
08. januar 2006 - 11:44 #4
Tak!
Avatar billede boxer Nybegynder
08. januar 2006 - 11:55 #5
Velbekomme :o)
Avatar billede msDouglas Nybegynder
21. november 2009 - 18:58 #6
Min antivirus flipper lidt ud over den fil der, skal jeg bare ignorere det?

"Potentially Unwanted Program!
potentially harmful program Hack Tool.AB"

Mvh Douglas